دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور پیامی درگذشت حسین پرتوی عکاس انقلاب را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است .
روایت انقلاب و پیروزی بر طاغوت و ثبت لحظه های شورآفرین در بهمن 57 ، حدیث خوشایندی از رسم دلدادگی است . آن روزها را همه به یاد دارند که چگونه در فضای خفقان انتشار یک خبر یا یک عکس می توانست سکوت سهمگین حاکم بر جامعه را بشکند و طنین پیروزی را روانه ایران کند و دلهای پریشان انقلابیون مسلمان را آکنده از شادی ،
همه به یاد دارند عکس بیعت نیروی هوایی ارتش با روح الله خمینی آخرین و البته مهلک ترین ضربه را بر پیکره نظام ستمشاهی وارد ساخت . تا آوار استبداد بر سر مستبد فرو ریزد . آن روز آن بیعت تاریخی را حسین پرتوی ثبت کرد و نام خود را به عنوان عکاس بزرگ انقلاب بر جریده تاریخ نگاشت .
تا اهالی روزگار پس از آزادی بدانند و ببینند که چگونه فرزندان ارتش انقلابی با خمینی کبیر بیعت کردند. امروز راوی آن عکس به دیار باقی شتافت . عکاس خبرنگاری که بدون تردید از دریچه دور بین زیباترین لحظه را دید و آن را چون پتکی بر اهالی استبداد فرو کوفت،  تا دنیا بداند انقلاب اسلامی ایران پیروز شده است . حسین پرتوی راوی صدیق انقلاب بود . عکاسی که رسالتش را در پیام رسانی به حد کمال رساند.
اینجانب به عنوان یک عضو جامعه بزرگ مطبوعاتی ایران درگذشت حسین پرتوی عکاس انقلاب را به خانواده محترم و تمامی همکاران مطبوعاتی تسلیت گفته از خداوند قادر سبحان برای آن مرحوم علو درجات آرزو دارم .
 یادش گرامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
sam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی