دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است


وزیر تعاون، کار ورفاه با اعلام اینکه ادغام وزارتخانه ها منجر به هم افزایی نشده و در 6 ماه اول کار دولت به دنبال واقعی کردن نقش بخش ها در این ادغام خواهم بود، گفت: چهار گروه فکری در بخش های تعاون، رفاه، کارآفرینی و تولید تشکیل شد. به گزارش مهر، علی ربیعی با تاکید بر اینکه نیازمند تجدید نظر در ..

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۰
sam


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امنیت شغلی کارگران را از اولویت های کاری خود عنوان کرد و گفت: با ایجاد امنیت فضای کسب و کار امنیت شاغلان هم بوجود خواهد آمد.

شبکه ایران / علی ربیعی ، وزیر تعاون ،‌ کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش چه تضمینی برای فراهم کردن امنیت شغلی کارگران می دهد گفت: برای امنیت شغلی کارگران آمده‌ام و آنچه که در توان دارم برای آن می گذارم.

وی گفت: امنیت شغلی بسته به فضای کسب وکار و رونق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۹
sam


به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز سه شنبه در همایش ملی تعبیر مفهوم اعتدال که در سالن همایش های مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد، گفت: امیدواریم این همایش فتح بابی برای آینده ای شود که دولت تدبیر و امید ارتباط خود را با محافل علمی حفظ کند و این جریان اندیشه ای که فقط در دانشگاهها و حوزه نظری بوده در اجرا نیز گره بخورد.

وی با بیان اینکه 20 سال با روحانی همکار بوده و او را می شناسد و گفتمان اعتدالی را در او مشاهده می کنم، افزود:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۳
sam