دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

وزیر کار: برای امنیت شغلی کارگران آمده ام

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۹ ب.ظ


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امنیت شغلی کارگران را از اولویت های کاری خود عنوان کرد و گفت: با ایجاد امنیت فضای کسب و کار امنیت شاغلان هم بوجود خواهد آمد.

شبکه ایران / علی ربیعی ، وزیر تعاون ،‌ کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش چه تضمینی برای فراهم کردن امنیت شغلی کارگران می دهد گفت: برای امنیت شغلی کارگران آمده‌ام و آنچه که در توان دارم برای آن می گذارم.

وی گفت: امنیت شغلی بسته به فضای کسب وکار و رونق اقتصادی کشور دارد و یک بعدش بعد قوانین و مقررات حمایتی است.

ربیعی تصریح کرد: باید امنیت سرمایه‌گذاری در جامعه ایجاد شود و زمانی که امنیت فضای کسب و کار بوجود آید امنیت شاغلان نیز ایجاد خواهد شد.

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با همه وجودم و برای فراهم کردن امنیت شغلی کارگران آمده‌ام و قبلا هم گفتم که آمده‌ام تا لبخند را بر لب‌های فرزندان کارگران بنشانم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با عهد و پیمانی که با خدای خود بسته‌ام هر لحظه خود را برای بهبود معیشت کارگران و افزایش سطح رفاه و زندگی کارگران، معلولان ، از کار افتادگان و مستری بگیران خواهم گذاشت. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
sam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی