دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

پاسخ ربیعی به حوادث پس از انتخابات ۸۸

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۲ ب.ظ

اخبار مرتبط

تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون با ربیعی پیرامون برنامه‌ها و راه‌کارهایش گفت: با توجه به صحبت‌های امروز، ربیعی مشروعیت لازم برای وزارت را داراست.


ایرج ندیمی با اشاره به اینکه در این جلسه دو سوال را از دو مجموعه برون مرزی و سلطنت طلب از ربیعی خواستار شدم اظهار داشت: یکی درباره حوادث وزارت اطلاعات و اینکه ربیعی چه نقشی را داشته و دیگری درباره حوادث بعد از انتخابات 88 بود.


وی ادامه داد: ربیعی این توانایی را دارد که با فسادی که در بخش وزارت کار و رفاه و امور اجتماعی ایجاد شده برخورد قوی داشته باشد. ربیعی سابقه خوبی در وزارت کار دارد و می‌توانند در این بخش موفق باشند.


ندیمی بیان کرد: در موضوع اول که مرجع آن مرجع خارجی است و سایت‌های ضد انقلاب هستند به نظر می رسد که ربیعی نه نقش آمریت داشته و نه نقش خارجی که بخواهد مربوط به وزارت اطلاعات شود. در مورد موضوع  انتخابات هم پس از تذکرات مقام معظم رهبری هیچ علامت حمایتی مشروط وجود ندارد.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  با تاکید براینکه ربیعی از مجموعه انقلاب است و فعالیت‌های انقلابی بسیاری را ارائه کرده افزود: ربیعی نظر ولایت را نظر نهایی می‌داند وبه دلیل سابقه امنیتی قدرت مقابله با مفاسد اقتصادی را دارد.


وی تاکید کرد:با توجه به بررسی‌هایی که در کمیسیون اقتصادی مجلس دیده شد ربیعی مشروعیت لازم برای وزارت و همچنین توانایی لازم را برای اداره کردن مجموعه کارگری و تعاون دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴
sam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی