دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

امیدواریم به زودی بتوانیم سازمان تأمین‌اجتماعی را به عنوان سازمان پاک معرفی کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگی و همدلی به وجود آمده در مجموعه مدیریتی تأمین‌اجتماعی را باعث افزایش امیدواری برای رفع مشکلات و ارتقاء‌ خدمت‌رسانی دانست و گفت: شرایط موجود تأمین‌اجتماعی بهترین وضعیت را برای موفقیت این سازمان به وجود آورده است و مجموعه مدیریتی فعلی این سازمان باید به بهترین نحو ممکن برای خدمت به بیمه‌شدگان و رفع مشکلات اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی ،دکتر علی ربیعی در جلسه مشترک اعضای هیأت‌مدیره و شورای معاونین سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه نتیجه اقدامات انجام گرفته در دولت تدبیر و امید در ماه‌های آینده مشخص می‌شود، افزود: تحولات سازمان تأمین‌اجتماعی نیز ثمرات و نتایج مطلوبی به دنبال دارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش رضایتمندی آحاد بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران عزیز از تأمین‌اجتماعی باشیم.

دکتر ربیعی سالم‌سازی تشکیلات سازمان تأمین‌اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ امیدواریم به زودی بتوانیم سازمان تأمین‌اجتماعی را به عنوان سازمان پاک معرفی کنیم.

وی تحول ساختاری، پویایی و چابک شدن این سازمان را از دیگر موارد نیازمند توجه عنوان کرد و اظهار داشت:‌ تأمین‌اجتماعی از جمله سازمان‌هایی است که به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است و عملکرد این سازمان می‌تواند در رضایتمندی و یا نارضایتی جامعه از دولت به صورت بسیار برجسته‌ای تأثیرگذار باشد.

لزوم شناساندن تأمین‌اجتماعی به جامعه و ارتقاء فرهنگ بیمه‌ای از دیگر مسائل مطرح شده از سوی دکتر ربیعی بود که در این رابطه تلاش برای معرفی سازمان تأمین‌اجتماعی به جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ با انعکاس صحیح و توأم با برنامه‌ریزی خدمات تأمین‌اجتماعی به جامعه شاهد ارتقاء فرهنگ بیمه‌ای خواهیم بود.

دکتر ربیعی تعامل مطلوب تأمین‌اجتماعی با سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها را خواستار شد و گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی با وزارتخانه‌های مختلف و سازمان‌های گوناگون در ارتباط است و تعامل مناسب با این دستگاه‌ها، ارتقاء خدمات تأمین‌اجتماعی را به دنبال دارد.

وی رضایتمندی جامعه را هدف اصلی تمامی اقدامات و خدمات تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: رضایتمندی مردم باید به صورت دائمی مورد ارزیابی قرار گیرد و باید برای ارتقاء رضایتمندی تلاش کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۳۰
sam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی