دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

اولین موافق دکتر که در مجلس صحبت کردند

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ق.ظ

آرامی؛ موافق وزیر پیشنهادی کار

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ اظهار داشت: آقای ربیعی شخصی است که همواره جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف در طبق اخلاص گذاشته است و همواره برای سربلندی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میراثی که امام راحل (ره) آن را برای ما به یادگار گذاشته،‌ تلاش کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی ادامه داد: این وزارتخانه از ادغام سه وزارتخانه تشکیل شده است و دارای برنامه‌های گسترده‌ای بوده و هر کس مسئولیت این وزارتخانه را برعهده بگیرد باید دارای تخصص و ویژگی‌های منحصر به فرد این وزارتخانه باشد.

نماینده بندرعباس اضافه کرد: مدیریت بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیازمند توانمندی مدیریت استراتژیک است. بنده معتقدم که روحیه همگرایی و مشورت مهمتر از سایر ویژگی‌ها است که البته آقای ربیعی دارای تمامی این ویژگی‌ها است.

آرامی در ادامه افزود: تجربیات و تخصص‌های وزیر پیشنهادی تعاون از جمله معاونت این وزارتخانه و مشاورت رئیس‌جمهور،‌ مسئولیت کمیته تبلیغات، از جمله شاخص‌هایی است که می‌تواند برای توانمندی‌های مدیریتی ربیعی به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: آقای ربیعی یک مدیر اجرایی صرف نیست، بلکه او دارای تخصص‌های مختلف در زمینه‌های عملی است. ربیعی سوابق علمی متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به انتشار چندین کتاب و ده‌ها مقاله در سطوح مختلف تحصیلی اشاره کرد. ربیعی کسی است که در سطوح مختلف تحصیلات تکمیلی استاد راهنمایی پایان‌نامه‌های دانشگاهیان را برعهده داشته است.

این نماینده موافق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به برخی از سوابق علمی ربیعی اشاره کرده و افزود: ربیعی در سال 90 به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه پیام‌نور انتخاب شد. ربیعی همچنین مدرس دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه تهران است.

آرامی تاکید کرد: ربیعی سال‌ها دبیری ستاد مبارزه با فساد اداری را برعهده داشته که البته کتابی را نیز در همین زمینه منتشر کرده است. او همواره به جریان‌های مبارزه با فساد در زمینه‌های مختلف کمک‌های بسیاری کرده است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: ربیعی از خانواده کارگری و جنوب شهر تهران است. او تجربه کارگری در مدیریت صنایع و همینطور مدیریت روزنامه کاروکارگر را برعهده داشته است. ربیعی عضویت در هیئت مدیره چندین شرکت بزرگ صنعتی را در کارنامه کاری خود دارد. البته او عضو هیئت موسس آموزش عالی کار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نماینده بندرعباس در مجلس تصریح کرد: به اعتقاد بنده ربیعی آشنایی کاملی با فضای کسب و کار در وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی دارد. تشکل‌های کارگری، کارگران، اعضای اتاق بازرگانی و اتاق تعاون از حضور وی به عنوان وزیر استقبال کرده‌اند. این موضوع نشان‌دهنده این است که آنها اعتماد بالایی برای تصدی پست وزارت توسط ربیعی را دارند.

آرامی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: ربیعی فهم درستی از مسائل اجتماعی و کارگری روز و همینطور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دارد. داشتن فهم تعاون از ضروریات اداره وزارت تعاون است که ربیعی این شاخص‌ها را داراست.

وی افزود: اعتدال، پاکدستی، جدیت در کار و پایبندی و التزام عملی به ولایت فقیه از مهمترین شاخص‌های اخلاقی و مدیریتی ربیعی است. به اعتقاد بنده ربیعی به راستگویی و جدیت در کار معتقد است. امیدوارم که وی روح راستگویی در وزارت کار را حکمفرما کند. یکی از گرفتاری‌های ما در این وزارتخانه آمارهای نادرست و غلط است که امیدوارم با حضور ربیعی در این وزارتخانه این مشکلات برطرف شود.

این نماینده موافق وزیر پیشنهادی کار اضافه کرد: گروهک‌ها، منافقین و ضدانقلاب‌ها در سایت‌ها و شبکه‌های خود همواره این سرباز خدوم را مورد تخریب قرار داده‌اند. ربیعی در سنگرهای مختلف از جمله دفاع مقدس از میهن اسلامی دفاع کرده و تلاش‌هایی داشته است او همواره سرباز پیاده‌نظام برای میهن اسلامیان بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی