دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

دومین موافق دکتر ربیعی در مجلس

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ

تاجگردون؛ موافق وزیر پیشنهادی کار

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی، گفت: وقتی بحث انتخاب ربیعی برای وزارت مذکور مطرح شد، بنده موافق نبودم، اما به هر حال فرصت مجلس، فرصت خوبی است و این موضوع مهم است که بدانیم چه کسی مسوولیت تصدی این وزارتخانه مهم که در دو بخش اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارد را برعهده می‌گیرد.

وی با اشاره به تحقق اصول 29، 43 و 44 قانون اساسی ادامه داد: وزارت کار مهمترین وزارتخانه‌ای است که می‌تواند به تحقق اهداف این اصول قانون اساسی کمک می‌کند. وزارت کار هم در زمینه اجتماعی و هم در مسائل اقتصادی فعالیت می‌کند.

نماینده مردم گچساران با تاکید بر اینکه باید به این وزارتخانه نگاه استراتژیک داشته باشیم، تصریح کرد: سوابق ربیعی نشان می‌دهد که او به این بخش نگاه استراتژیک دارد و می‌تواند تلفیقی از اقدامات مختلف باشد و آن‌ها را پیگیری کند.

تاجگردون افزود: وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی از جمله وزارتخانه‌هایی است که صندوق‌های زیرمجموعه آن نقش بین نسلی را بر عهده دارد. نمی‌توان با نگاه غیر استراتژیک و انتزاعی این وزراتخانه را اداره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در ادامه با اشاره به اینکه معتقد است وزارت تعاون، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دیگری است، گفت: ما در گذشته و در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سابق به این موضوع اعتقاد داشتیم که وزارت تعاون می‌تواند سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی‌ دیگری باشد. این وزارتخانه دو اثر منفی ومثبت خواهد داشت. اثر مثبت آن موجب ارتقاء رفاه در داخل کشور و اثر منفی آن اگر اقتصادی نباشد، موجب فساد خواهد شد.

این نماینده موافق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: به دلیل توانایی‌هایی که در ربیعی وجود دارد، می‌‌تواند گلوگاه‌های فساد در بخش‌هایی مانند شستا را شناسایی کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی