دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

سومین موافق دکتر ربیعی در مجلس

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ق.ظ

حسینی صدر؛ موافق وزیر پیشنهادی کار

موید حسینی صدر نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی سخنانی در موافقت با علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: مخالفان آقای ربیعی اطلاعات خوبی در مورد بخش اقتصاد در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ما دادند. البته تمام این اطلاعات را به راحتی با سرچ در اینترنت می‌توان به دست آورد.

وی ادامه داد: همچنین مخالفان به بعد اقتصادی این وزارتخانه اشاره کردند، آن هم به دلیل دو بانک رفاه و تعاون در حالیکه اگر قرار بود این دو بانک، بانک های عادی باشند و بخواهیم به این دلیل یک اقتصاددان برای تصدی این وزارتخانه بگذاریم، پس چرا سیاست‌ها و کارکردهای این دو بانک را جدا کرده‌ایم. این بانک‌ها برای حوزه‌های تخصصی ایجاد شده است و نباید 80 درصد وزارت کار را اقتصادی ببینیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این نماینده مجلس با بیان اینکه مخالفان وزیری را که هنوز سرکار نیامده، محاکمه می‌کنند، گفت: متاسفانه در دولت‌های گذشته تنها 5 درصد از ظرفیت تعاون اجرایی شده در حالیکه طبق قانون باید تا امسال 25 درصد از ظرفیت تعاونی‌ها اجرایی می‌شد. همچنین در دولت‌های قبل میانگین مدیریت در این وزارتخانه 1.3 دهم سال بود. بنابراین درست نیست که تمام مشکلات دوره‌های قبل را بر سر وزیر جدید خراب کنیم و او را در حالی که هنوز نیامده به پای میز محاکمه بکشانیم.

حسینی صدر تصریح کرد: ای کاش نمایندگان مخالف تمام برنامه‌های آقای ربیعی را مطالعه می‌کردند، چرا که 28 مورد از برنامه‌های 30 بندی آقای ربیعی قابل عملیاتی شدن و مطابق با برنامه پنجم است.

وی افزود: آیا مشکلات بیمه، قانون کار و کارگر، تعاونی‌ها، فضای کسب و کار و ... با یک اقتصاددان حل می‌شود؟ ما نیاز به یک مدیر کارآزموده و مورد اعتماد و وفادار به اسلام و انقلاب نیاز داریم تا کار را در دست بگیرد و مشکلات این بخش را حل کند. همچنین در کشورهای مختلف رئیس جمهور همه کارها را بلد نیست، بلکه فقط مدیریت می‌کند و می‌داند از چه نیروهایی استفاده کند، بنابراین آقای ربیعی مورد اعتماد رئیس‌جمهور است و به این دلیل او را برای تصدی وزارت تعاون معرفی کرده است.

نماینده مردم خوی در مجلس در پایان تاکید کرد: آقای ربیعی فردی از قشر کارگر و رزمنده است که حدود 13 سال در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کار کرده و کتابی برای ریشه‌کنی فساد نوشته، اما حالا مخالفان با انگ زدن و باندبازی با او مخالفت می‌کنند که این انصاف نیست. همچنین وی یک دانشگاهی است و نباید به او یک چهره امنیتی بدهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی