دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

نظر دیگر نمایندگان در خصوص دکتر

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ب.ظ

رأی اعتماد مجلس به علی ربیعی قطعی است


رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بیان اینکه علی ربیعی می‌تواند قانون فضای کسب و کار را احیاء کند، از قطعی بودن رأی اعتماد ربیعی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.


محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بررسی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از سوی نمایندگان مجلس گفت: بهبود فضای کسب و کار و همچنین رساندن سهم بخش تعاون از ۴ درصد فعلی به ۲۵ درصد از اهداف اصلی وزارت کار و تعاون است که علی ربیعی می‌تواند آن را عملیاتی کند.


نایب رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس، افزود: دکتر علی ربیعی توانایی لازم برای اداره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارا بوده و نمایندگان مجلس به خصوص اعضای کمیسیون شورا‌ها بر ضرورت تحقق برنامه‌های وی در وزارت کار تاکید دارندچرا که به گفته ربیعی،برنامه‌های ارائه شده از سوی وی برای تامین اجتماعی بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند سازمان تامین اجتماعی را از گره فعلی خارج سازد.


نماینده مردم کرج معتقد است دکتر علی ربیعی می‌تواند سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور را که در حال حاضر ۵ درصد است به ۲۵ درصد بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه برساند.


رئیس کمیسیون نظارت بر شوراهای شهر و روستای مجلس نهم با بیان اینکه ربیعی با محیط کسب و کار آشنایی دارد،اطهار داشت: ربیعی می‌تواند فضای کسب و کار را که در حال حاضر در رکود مطلق به سر می‌برد بهبود بخشد و قانون بهبود فضای کسب و کار که در محاق مانده است را احیا کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی