دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی

نگاهی نو در تفکرات مدیریتی

دکتر علی ربیعی
آخرین مطالب
نویسندگان

چهارمین موافق دکتر ربیعی در مجلس

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷ ق.ظ

محجوب؛ موافق وزیر پیشنهادی کار

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون کارگری با استفاده از قسمتی از زمان نماینده مردم خوی سخنان خود را در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد و گفت: آقای پورابراهیمی که در مخالفت با آقای ربیعی صحبت کردند حتما قانون اساسی را مطالعه کرده و می‌داند که اقتصاد تنها وسیله است تا کشور به اهداف خود برسد، نه اینکه آن را هدف ببینیم و بخواهیم تمام وزارتخانه‌ها را یک اقتصاددان اداره کند.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک سازمان اجتماعی است که برای صیانت از جامعه هدف خود تلاش می‌کند بنابراین نباید به چشم یک وزارت اقتصادی به آن نگاه کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: متاسفانه توضیحات آقای پورابراهیمی خلاف برنامه بود و جای تعجب است که با تمام اشرافی که وی به مسائل اقتصادی دارد، اما هنوز قانون برنامه را مطالعه نکرده، بنابراین شما را به خواندن قانون ارجاع می‌دهم و پس از خواندن آن اظهار نظر کنید.

محجوب در پایان سخنان خود تاکید کرد: آقای ربیعی با درخواست تشکل‌های کارگری و نمایندگان این صنف مسئولیت را پذیرفته است، بنابراین از نمایندگان می‌خواهم در دادن رای اعتماد خود خواسته‌های کارگران را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا محجوب پس از سخنان خود به جمع نمایندگان آمد و طوماری که از سوی تشکل‌های کارگری و نمایندگان صنوف کارگری برای حمایت از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شده بود به نمایندگان نشان داد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی